AENOR – Espainiako Normalizazio eta Ziurtapen Elkartea

Hasiera > Softwarea > Certool > Ezaugarriak

Certoolen ezaugarriak eta abantailak

Certoolekin kudeaketa sistema bat erraz diseinatu, ezarri, mantendu eta hobetu dezakezu; eta gainera,

CERTOOL: Eficacia y eficiencia, Comunicación fluida, Ahorro de tiempos, Incremento de productividad, Reducción de costes, Información inmediata, Reducción impacto ambiental, Mejora continua

Certoolen ezaugarriek hainbat abantaila eta alde on dituzte zure erakundearentzat; horregatik da eskuratu dezakezun konponbiderik egokiena:

Esquema de funcionamiento de la aplicación web cliente y servidor: Los usuarios solamente necesitan tener instalado en su equipo un navegador, CERTOOL se instala en un servidor de su organización. Se actualiza vía AENORnet

Bezero / zerbitzari web gunearen aplikazioa: Erabiltzaileek nabigatzaile bat besterik ez instalatuta behar dute.

Beti eguneratuta: AENORek eguneratuta, funtzioen aldetik zein teknologiari dagokionez.

Erabiltzeko erraza: Azkar ikasteko eta erraz erabiltzeko den erreminta bat eskura izango duzu, zure produktibitatea eta asebetetze-maila handituz.

Segurtasunaren kudeaketa: Baimenen sistema kontu handiz eratu da, erabiltzaileek behar duten informazio zehatza berehala eskuratu dezaten.

Datu-base mota desberdin eusten ditu: SQL Server Express, SQL Server eta Oracle.

Enpresa anitz / zentro anitzeko inguru batean lan egiteko aukera: Aplikazio bakar batekin, erakunde anitzeko sistemak kudeatu ahal izango dituzu, horien arteko konparazioak egiteko aukera izanik.

Eskalagarritasuna: AENORek garatutako beste soluzio informatikoetara eskalatzeko aukera ematen du.

Eleanitza: Erabiltzaile bakoitzak lan egiteko nahi duen hizkuntza aukeratu ahal izango du.

Informazioaren erabilera: Zure kudeaketa-sistemari buruzko informazio eguneratua azkar aurkitu ahal izango duzu, aplikazioak barne hartzen dituen txosten anitzen bidez eta/edo zure erakundearen premietara egokitutako txosten berriak diseinatuz. Esportagarriak formatu desberdinetan: Excel, Pdf eta Word.

Zereginen antolaketa eta oharren kudeaketa: Kudeaketa sistemari dagozkion zereginen kudeaketa arintzen du eta parte hartzen dutenen arteko komunikazioa errazten du, e-mail bidez eta Microsoft Outlooken ataza-antolatzailearekin sinkronizatuz.

 

Eskubide guztiak erreserbatuta: © AENOR, 2016

Esteka partekatzea

Aenorren informazioa - Legezko abisuak - Erabilerraztasun-deklarazioa - Gunearen mapa